Uppkörning

Äntligen kan jag sluta tänka på sådant här:
 
Idag hade jag äntligen uppkörning!
 
Och jag klarade det!
 
Jag lyckades ladda riktigt bra innan med en körlektion i går eftermiddag, och så fick jag köra körskolans hoj till Sättna där manöverproven gjordes. Så jag var varm i kläderna och självförtroendet var bra, även om jag såklart blev en smula nervös. 
 
Vi var 7 aspiranter som alla klarade manöverbanorna och sedan fick vi åka in till stan igen för att få köra trafikdelen av provet. Jag fick körtid kl 13:30, så det blev en lång lunch och massa jobbig väntan innan jag äntligen fick köra. Som tur var så släppte nervositeten och körningen gick jättebra. 
 
Hemma igen blev det firande med Bellas bakverk och trädgårdsarbete... (jag lyckades få igång trimmern) :-/
 
Synd bara att vädret är så tråkigt, för annars skulle jag nog bara vara ute och åka nu. Får bli en annan dag.

Kommentera här: