På spåret

Jag har varit ute och rest en sväng och hälsat på en kompis, tänkte att ni skulle få gissa vilken stad jag har varit i ;)
Denna stad passerar man på vägen, den är 13 största staden i Sverige. Staden har ett fotbollslag som kallas Gif och som rätt nyligen fick stryk av Sundsvalls Giffarna ;)
Staden är känd för ett stort djur gjort av halm som folk försöker bränna ner varje vinter.....
När jag kom fram så såg det ut så här! Cyklarnas stad.....
 
 
 
 
 
 
Även kallad Uppsala :D
 
Jag hade kul där men eftersom jag var borta en kortis så packade jag bara i en liten ryggsäck så jag hade inte med mig kameran vilket jag ångrar! För när jag skulle åka hem var det helt otroligt fotovänligt på tågstationen. Asfalten var så där häftigt mörk och blank och det var väldigt fint ljus, så där att bilderna ser svart-vita ut av sig själva. Tog några bilder med mobilen men det blir ju inte samma kvalité och det går inte att beskära eller greja nått med bilderna. Hädan efter ska jag släpa med kameran :D
När jag kom hem från Uppsala så åkte jag och David på taco-middag med några kompisar och sedan åkte vi hem till ett par andra kompisar och såg den härliga fotbollsmatchen :D Sverige i EM hurra!
 
Tråkigt nog så vaknade jag inatt med feber och allmänt alla symtom som David haft/har så nu är vi förkylda båda två. Så himla tråkigt. Men feber = glass i stora lass haha :D
 
Hoppas ni håller er friska :)!
 
/Bella
 
 
 

Kommentera här: