God Jul

Hej på er!
Veckan före jul har varit fullsmockad med roliga och mysiga saker! 
I tisdags var vi och firade Davids morfar som fyllde 80 år!
Och på onsdagen blev David morbror :D En av hans systrar har fått sitt första barn och vi var förbi på sjukhuset och sa hej till nyblivna föräldrarna och lilla söta pyttetjejen :)
Sedan åkte vi och åt julbord på Ikea med en vän :) 
Vi färgmatchade och som vanligt blundar jag på kort :D
Jag åt en sås till laxen som det visst var mjölk i hehe, helt sjukt vad magen kan svälla upp!
Var tvungen att snapchatta det till några kompisar ;p
Vi fick en så söt julklapp av ett par vänner, lite mellandags-mat då man tröttnat på julmaten haha :) Och varsitt pålägg till pepparkakorna, sliskig smak till mig och vuxensmak till David ;p
David har bakat perfekta lussebullar!
Och jag har slagit in massa paket :)
Vi har tagit goda fikapauser i allt julstökande
Och mumsat skinkmackor :) David är husets kock på att koka gröt och griljera skinka :D
Sista dagen på jobbet så jobbade vi i tomteluva :D
Igår gjorde vi klart det sista julstöket så vi vaknade i rena lakan till ett nystädat hus som luktar såpa, gran, saffran och julblommor :) Vi åt grötfrukost framför brasan och allt känns bara så himla himla mysigt!
Vi ska fira julafton hos David mormor idag och imorgon åker vi och firar med min sida :)
Hoppas ni får en underbar julafton!
 
Julkram
/Bella och David
 
 

Kommentera här: