Härlig tisdag

Heeeeej!
Nu har det gått ett tag igen sen vi skrev nått här!
En av alla soliga varma dagar som den här veckan har bjudit på så kom vår kompis Mats ut till oss och vi käkade pizza-middag, massa glass och hängde hängmatta :) Jag började busa och gjorde hög fart på hängmattan och precis när jag hade dragit upp den så högt jag kunde så gick snöret av! Stackars Mats åkte i backen haha, jag fick så dåligt samvete men han är en hårding så han gjorde inte illa sig som tur var. Känner att jag måste tillägga att han har tränat karate i flera år så han är van med smärta :p
Sen tog David ena hojen och åkte till Sjöräddningen och jag och Mats tog den andra hojen och åkte ut till Åstön :)
På kvällen efter sjöräddningen kom David också till Åstön och han hade med sig go-fika :D
Så himla mysig dag!
 
 
Hoppas ni har sköna dagar!
 
/David och Bella 
 

Kommentera här: