Sommar och vänner <3

Halloj!
Vi hade en väldigt mysig kväll med Zimon i söndags med mat och prat tills ögonen trillade ihop av trötthet :)
Här är förresten en bild på den fina vatten-tanken jag fick i present av David :)
Igår åkte jag och en kompis hem till ett par andra kompisar och hade lite lyx-fika trädgården :) Vi skrattade väldigt mycket och hade så kul och mysigt! Solen gör allt så underbart! Att kunna sitta ute på en gräsmatta och inte frysa och fika med några vänner gör en helt lycklig :D
Efter ett tag kom David på hojen och hämtade mig och så åkte vi ut till en kompis och hans familjs stuga där vi blev bjudna på middag :) Stugan låg så lugnt och vackert till!
Jag blev helt kär i den fina trädgården och i hela omgivningen! Vi gick en promenad på kvällen och allt var så vackert och sommar-kvälligt :) Barfota, tjocktröjor, mygg, te, kvällssol och massa massa prat haha :)
På kvällen körde vi hem på hojen på små vägar mellan hästhagar och blomsterängar. Jag körde hoj för första gången i år och var rädd att jag skulle ha glömt allt från förra året men det gick superbra och var så kul!  
 
Nu ska jag snabba mig iväg för jag ska följa med ett par vänner till oss på husvisning! Här i våran by :D Täääääänk om dom köper hus här, jag skulle smälla av :D David skulle nog bli glad han också, även om han inte smäller av lika lätt som mig hahaha!
Efter visningen ska vi iväg på bilbingo med ett par kompisar och det kommer bli så mysigt! Det regnar här så det passar att sitta i en bil med en härlig tjocktröja, gott fika, goa vänner och spela bingo haha :D
 
 
Hoppas ni får en skön kväll!
 
/Bella
 

Kommentera här: