Veckan

Hej!!
Den här veckan har bara rusat förbi men det är nog för att den har varit så fullproppad! Förutom jobb och allt annat som ska göras som att handla mat, klippa gräs, tvätta bilar, laga och meka motorcyklar osv så har vi hunnit med väldigt mycket kul också :) Vi har hunnit allt utom att sova haha
Vi hade sillunch i tisdags på mitt jobb, jag hade fått fria händer att skapa info-skylten och tog fram min lilla göteborgare hehe
Jag och ett par kollegor handlade och dukade och fixade i ordning inför lunchen som blev jättemysig och god! En patient hade dessutom lämnat en stor jordgubbstårta åt oss :)
Efter jobbet så hälsade jag på hos en kompis som var sjuk och lämnade lite glass och sånt och umgicks ett tag :)
David har haft utbildningar med sjöräddningen den här veckan så jag har hängt med kompisar lite extra mycket. Åt mat med en kompis och gick en promenad med den här sötnosen! Nu vill jag ha en hund :p
En annan eftermiddag så shoppade jag lite kläder med en kompis och fikat detta goda :) Vi satt och pratade och hade en hemskt kul kväll och så ringde David och undrade vart jag var haha, klockan var 23 men jag trodde att den var runt 21. Juni-ljuset luras varje kväll!
Vi har inga äggkoppar och jag har tänkte på det flera gånger under senaste åren men aldrig hittat några fina, men här om dan hittade jag den här söta som jag köpte och serverade Davids frukost-ägg i haha :) 
Vi har sovit lite den här veckan och jag har bara sovit 4 timmar vissa nätter så på fredagen när jag kom hem efter jobbet var jag så trött att jag frös helt hysteriskt. Jag kom på att vi har en onepice gjord av fleece som hör till torrdräkten och blev helt lycklig! Tog på mig den och la mig under en hög filtar i soffan och sov otroligt gott ett par timmar :)
David var gullig och lagade köttfärslimpa åt oss som middag och på kvällen tog vi en promenad/springtur nere vid havet. Sen blev det fotboll med chips :D Jag fick förresten ta hem syrenkvistar från en kompis syrenbuske så vi har små vaser utställda i hela huset och det luktar så gott!
 
Hoppas ni haft en bra vecka!
 
/Bella
 
 

Kommentera här: