Vatten och eld

Hej!
Bassängträningen med kajak gick bra! Jag lyckades rolla med min egna kajak och paddel så jag är glad och David är stolt :) Förra året lyckades jag rolla med Davids kajak och grönlandspaddel men min kajak är större och mer otymplig och därför svårare att rolla med, så det kändes härligt att få till det! 
Vi firade med en korv och glass på en mack och sedan for vi och spelade badminton med ett gäng kompisar (vaddå hurtig dag liksom!)
Efter badmintonen åkte vi ner på stan och såg en eldshow som några vi känner hade :)
Det var en fin show men när dom hade uppträtt klart och släckt allting så kom det ett gäng som hade missat showen, så då bestämde dom sig för att göra en liten extra-show, och då hoppade David in och körde lite :)
Missade precis att få med det på bilden, ett stort eldmoln, men ni ser resterna av det ovanför David :)
Idag har vi pysslat på med lite allt möjligt här hemma som att baka kakor, laga lammfärsbiffar och så har vi varit på en info-träff med sjöräddningen. Jag blev avskräckt med David blev taggad så vi får se vad som händer :p 
 
Hoppas ni haft en fin helg!
 
/Bella
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: