Roligare kan man ha

Halloj!
Jag mådde så kasst i förmiddags att jag fick en akuttid på vårdcentralen och David kom och hämtade mig och körde dit mig. Läkaren där skickade mig till infektions-akuten så där har jag och David tillbringat större delen av dagen. Dom gjorde lite undersökningar och tömde mig på blod (dom tog verkligen väldigt många rör och flaskor) och så kollade dom en lungröntgen. Som tur är har jag inte lunginflammation så vi fick åka hem :) men vi är tillsagda att åka in till akuten om inte min feber har gått ner till söndag och på måndag kommer det svar på många av proverna så vi får se vad dom visar. Min egen teori är att jag kan ha fått sorkfeber efter allt krattande av gammalt gräs och sånt i vår lilla skog, nån form av virus trodde i alla fall läkaren att det var.
 
Jag är så tacksam att David kunde åka ifrån sitt jobb och vara med mig idag! Ett tag var jag så yr att jag nästan svimmade så jag hade aldrig klarat den här dagen utan världens bästa man :)
 
Hoppas ni får en skön helg!
Hos oss blir det väldigt lugna puckar :)
 
 
/Bella 
 
 

Kommentera här: