Några bilder från veckan och helgen

Hej på er!
David bad mig att göra ett träningsprogram åt honom så jag la mig framför brasan och började knåpa på ett. När jag hade gjort en grundplan för upplägget av en vecka så visade jag glatt min lilla klottriga lapp för David
Hans första och enda kommentar var "men vad händer den 7 dagen då?"
Hahaha! Ja inte ska det vara 2 dagars vila så jag ska göra om planeringen lite ;)
Jag svarade på en tråkig enkät på jobbet bara för att man var med i en utlottning om presentkort på Intersport och jag vann ett! Som David genast frågade om han kunde få haha :D
I fredags var vi bjortbjudna på middag hos ett par vänner och hade det bra :) Vi såg filmen "Captain fantastic" och det var en riktigt bra film! Annorlunda och härlig :)
På lördagen åkte David längdskidor och jag gick en promenad i solen, sedan blev det vila framför brasan. Jag har under helgen läst ut boken "Konsten att vara Ela" som jag fått låna av en kompis och David läser "Ensam seglare jorden runt". Det är så mysigt att sitta med varsin bok framför brasan :)
På lördagskvällen var vi bortbjudna på middag hos några vänner :) Så himla lyxigt att glida runt på middagar hos folk haha :)
Vi spelade ett kortspel som heter exploding kittens och bilderna var så roliga :p
Helgens sötaste ;)
 
 
/David och Bella
 

Kommentera här: