Några bilder

Hej!
Här är några bilder från vår vardag :)
Det här lilla charmtrollet har oss lindade runt sin tass :p Här om dan satt hon med oss vid bordet när vi åt kyckling och så la hon tassen på min hand för varje tugga jag skulle ta. Vi borde ha blivit arga för att hon tiggde men istället fick hon lite kyckling som vi "tappade" på golvet haha :)
Och hon har lurat sig in i vårt sovrum nu, där skulle hon ju absolut inte få vara :p
Här om kvällen såg det ut såhär när jag kom för att lägga mig, så himla gulligt!
Jag fick en prenumeration på Glossybox av min syrra för ett tag sedan och det är så lyxigt! Varje månad kommer det en fin låda med olika skönhetsprylar :)
Pressbyrån på sjukhuset har haft halva priset på allt godis så jag och en kollega gick dit och shoppade loss haha! Vi har en låda på vårt rum med nöd-godis som vi brukar ta nått gott ur om det är månad eller en grå dag osv Nu är den väldigt full ;) 
Men det är till hela avdelningen och en stor del hamnade inne i personalrummet, så allt är inte i vår låda hehe
David har monterat upp två stora extra-lampor på vårt uthus, så nu ser det ut som att en lastbil står och lyser på vår gård haha :) Men det är väldigt praktiskt om man vill vara ute och greja med t.ex. bilarna eller nått annat, nu när det blir mörkt runt femtiden, i vanliga fall brukar vi ha pannlampa på oss
 
Hoppas ni har fina dagar!
 
/Bella och David
 
 

Kommentera här: