Veckans bilder

Hej på er! 
Den här veckan har varit verkligen varit fullproppad med roliga grejer och kompisträffar!
Mitt jobb hade mys-frukost en morgon :)
Och en kväll hade vi pizza + filmkväll och såg filmen The dressmaker :)
Jag har haft väldigt ont några dagar och fått lov att äta knark-tabletter som jag kallar dem (har fått dem av doktorn så det är helt lagligt ;p) Man får inte köra bil på tabletterna vilket har gjort att jag fått åka med David till jobbet. Han börjar lite tidigare än mig så han släppte av mig hos en kompis där jag fick mysig frukost, så ingen ont som inte har nått gott med sig :D
Veckans katt, kelig och söt som alltid! Hon ser verkligen ut som en nalle när hon ligger i Davids knä :)
Jag, David och en kompis var på afternoon-tea en eftermiddag och hade det så himla mysigt! Och åt så det rann ur öronen på oss haha :)
I torsdags kom min syrra och hälsade på oss :)
(Dålig bild tagen med min mobil inne i ett mörkt café :p)
Hon hade hört om vårt afternoon-tea och ville också gå, så det blev en till omgång med afternoon-tea haha!
Vår vän Martin hakade på han också :)
David har hållt på ett par kvällar och satt upp spotlights i kökstaket
Det blev riktigt bra ljus av dem! Och de går att dimmra från mysbelysning till nästan strålkastare haha, perfekt nu när det är så mörkt ute
På fredagskvällen kom en kompis och en av Davids systrar och hennes kille till oss och så gick vi på bio och såg Morran & Tobias. Min syrra stannade hemma för hon ville inte se svensk skäms-film haha :) Den var faktiskt väldigt rolig och bättre än vad vi väntat oss men det är inte finkultur om man säger så ;)
Efter bion åkte vi hem till oss igen och fikade och snicksnackade och tjuvdrack julmust som en kompis hade med sig :p
Jag är en bakåtsträvare och tycker egentligen inte att man ska äta/dricka julsaker före 1:a advent :p
På lördagen var vi bjudna på kalas och fick supergott fika :D
På vägen hem efter kalaset plockade vi med oss en kompis och åkte hem till oss och åt middag och sedan drack vi glögg framför brasan :)
 
 
Hoppas ni haft en bra vecka!
/Bella och David
 

Kommentera här: