Roliga dagar

Hej på er!
Åh det händer så mycket kul för oss just nu att vi inte hunnit blogga!
Här kommer ett inlägg med nån slags summering av allt kul som varit de senaste dagarna :)
Minns ni att jag köpte ekologisk lammullsgarn på en gård på Gotland? Min mormor har stickat dom här superfina vantarna till mig av det garnet! Jag älskar verkligen vantarna!
Vi var på bio här i byn och såg dokumentären om Beatles och den var så himla bra! David såg ut som unga Beatles när vi träffades hihi ;)
En vän från byn gick med oss på bion och efter filmen blev det te hemma hos honom och massa prat och filosofier :)
Det är en sån otroligt fin och varm höst i år, Davids mormor fyllde 75 år för några dagar sedan och då tog vi motorcykeln dit med en blombukett nedstoppad i ryggsäcken haha!
Här om dan var några vänner ut till oss och vi hade myskväll med chips och kladdkaka och massa skratt och prat :)
Och så har vi varit på Högbondens fyr men det får bli ett eget inlägg om det :D
David har varit en sväng på byns gym ikväll, jag simmade igår så jag orkade inte hänga med till gymmet. Nu ska vi slappa lite innan det är läggdags, elda i kaminen, dricker te och kelar med lilla gosegrisen :) 
 
Hoppas ni har en fin kväll!
/Bella och David
 

Kommentera här: