Julafton

På julafton tog vi sovmorgon, sen drog vi på oss varsin mysig stickad tröja och tassade ner till soffan där vi kollade på julkalendern och åt gröt och skinkmacka :) Och David fick en liten julklapp för jag kunde inte hålla mig!
Efter en lugn och skön morgon cyklade David iväg för att åka längdskidor och jag gjorde lite julgodis 
På eftermiddagen åkte vi hem till Davids mormor där vi bjöds på glögg, massa gott och julmat :) Davids ena syster och hennes familj och en kompis till dom var också där 
David provade sin mormors glasögon hihi, Harry Potter!
Efter en mysig eftermiddag/kväll körde vi hem till vårt lilla torp och hade julklappsöppning nummer 2 :) Vi fick fina och bra saker av varandra och från kompisar :)
David hade rimmat gulligt på alla mina klappar :)
Det här paketet innehöll en vetevärmare, han lyckades bränna hål på den jag hade haha! 
Jag kände mig risig hela julaftonen och hade feber när vi gick och la oss. Idag ligger jag med 39 graders feber i soffan, extremt tråkigt! David är gullig som vanligt och ger mig te och skalade apelsiner ❤ Det är kallt ute och snöar så det är ganska mysigt att ligga i soffan men vårt surf är slut så vi kan inte se film! Vi började se nått om två tanter som skulle råna en bank men mitt i så tog surfen slut...vi får mer om en vecka...katastrof :p 
 
Jag hoppas sååå mycket på att bli frisk till imorgon för då ska ett gäng vänner komma ut till oss och äta julmat, spela spel och bada badtunna...Det skulle kännas så himla tråkigt att ställa in det...
 
Hoppas ni har en skön juldag och får vara friska!
 
/Bella och David 
 
 

Kommentera här: