Mer jul

Efter 1:a advent hade jag en jobbig period där allt i hela kroppen spökade samtidigt. Allt från feber till så ont i ryggen att jag knappt kunde gå, till domningar i armar och ben med mera. Hade aldrig klarat mig utan David!
Han pysslade om mig så gott det gick och lagade goda hemgjorda köttbullar och soppor till mig :) 
Finaste David!
Efter 10 riktiga bajsdagar så mådde jag bättre och vi kunde gå på Lucia-kröningen i stan med en kompis :)
Dagen efter var vi ett gäng hemma hos en kompis och gjorde pepparkakshus och julpyssel med några söta småtjejer. Och så åt vi skumtomte-pannacotta :)
På helgen när det var tredje advent åkte jag och David och hälsade på min mormor och morfar i Gävle
Min syrra och hennes kille kom också dit :)
Vi blev bjudna på massor av god mat och fika och hade en riktigt mysig dag!
Ute har det varit vackert som i en vintersaga!
Och en av våra amaryllisar hade 4 stänglar och 12 blommor på bara 2 av stänglarna!
Den här veckan kom en vän ut till oss på julfika och julklappsbyte :)
Dagen efter var vi bortbjudna till ett par vänner på mer fika och julklappsbyte :D
Och dagen efter det var vi hos ännu en annan vän på julfika och julklappsbyte haha :D
På fredagen slutade jag och David tidigt från jobben och åt julbordslunch tillsammans :)
Sedan var vi bortbjudna på 1-årskalas för Davids systerdotter och på kvällen på vägen hem tittade vi in hos ett par kompisar och lämnade en julklapp :)
Idag har vi haft sovmorgon och sedan har vi hållt på att koka risgrynsgröt, laga janssons, griljera skinka, städa huset och slå in de sista julklapparna inför julafton som är imorgon!! Då ska vi till Davids mormor och fira lite :)
Hoppas ni får en underbar och mysig julafton!
 
Kram från Bella och David
 

Kommentarer:

1 Hanna Karlsson:

Vilka fantastiska juldagar! Skönt att du mår bättre nu.

Svar: Tack snälla du :)!
Bella och David

Kommentera här: