Nyårsafton förmiddag

Hej på er!
Hoppas ni hade en fin nyårshelg!
Vi har haft världens bästa helg med en perfekt mix av vänner, vila, fest, shopping och natur :D
På fredagen efter jobben åt vi ute och shoppade lite, bland annat en jacka och en nyårsklänning :) 
På lördagen blev det ingen sovmorgon utan redan så tidigt som kl. 8 lämnade vi torpet och åkte för att möta upp 5 andra för att ge oss ut på havet :)
En av de som var med har en vattentät kamera så de flesta av bilderna har han tagit, så jag och David är med tillsammans på kort, det händer inte så ofta :D
Här kommer vi och paddlar in mot en vik där vi skulle laga lunch
Vi hade fint väder och en väldigt bra paddling fram till lunch
Efter lunchen när vi kom till andra sidan ön som vi paddlade runt, blåste det kraftig motvind och vi fick kämpa oss igenom isflak och krossad is!
Vi var ute och paddlade i 5 timmar och efter is och motvind var jag väldigt slut i armarna/axlarna och killarna började fråga om dom skulle bogsera mig haha! Inte en chans tänkte jag och gnetade på :p
På kvällen kunde jag inte ens lyfta armarna ovanför huvudet så David fick hjälpa mig av med tröjan haha, men man kan ju inte bli bogserad om man inte är skadad! :D
 
 
 

Kommentera här: