Nyårsafton kvällen

Efter kajakandet så åkte vi hem och duschade, fikade och slumrade en stund. Vi var faktiskt väldigt trötta efter paddlingen så vi slumrade lite för länge och fick skynda oss, eller i alla fall jag fick skynda mig för att hinna bli nyårssnygg :p
Som tur var behövde jag inte fixa håret över huvud taget :D
Jag köpte en paljettklänning på fredagen haha! Har aldrig haft nått så galet på mig men David tyckte att jag skulle köpa den så då gjorde jag det :D
Vi var 3 par som lagade 3-rätters middag och firade nyår tillsammans :)
Vi stod för förrätten och lagade till surdagsbröd med smält chevréost, parmaskinka, ruccola, valnötter, fikon och en dressing av crema de balsamico och honung och så på med lite färsk timjan. Det blev supergott!
Efter maten så spelade vi spel 
Och hade kul :D
När det närmade sig 12-slaget så gick vi ut till bron där man har utsikt över hela stan, och skålade och såg på fyrverkerierna :)
 
 
 
Sedan gick vi tillbaka till paret som vi var hemma hos och vi kom inte hem förrän 03:30 ;)
 
 
Gott Nytt År!
 
 
/Bella och David
 
 
 

Kommentera här: