Lite bilder från våren

Tänkte berätta lite om saker vi gjorde under våren. Vi gjorde så himla mycket och hade bloggpus men här är iallafall några av sakerna som vi gjorde :)
Vi fixade rätt mycket i trädgården / på gården
Vi köpte en ny gräsklippare, hurra! På den förra var det alltid nån del som lossnade när man klippte gräset, så klippa gräset tog flera timmar för mitt i klippningen behövde David meka med gräsklipparen. 
Vi köpte ett litet brickbord till altanen och en till sån där svart korgstol, nu fikar vi här varje kväll :D
Jag har börjat våga använda lite mer färg och mönster på kläderna, David skrattade först när jag kom hem med dom här prickiga byxorna men sen insåg även han att dom är skitsnygga ;p
David åkte Vasaloppet!
Jag började vilja spela uckulele efter en helg i Stockholm hos en vän där vi spelade uckulele. Fick den här fina i present av David :D
Vi var på ett kick and hit - pass med karateklubben och det var så himla kul! Vi sa det till ledaren "ses nästa vecka, det här var jätteroligt" men sen blev jag sjuk i akut bronkit och var risig hela våren så det blev bara ett pass haha. Stackars tränaren kommer tro att vi ljög och inte alls tyckte att passet var roligt :p
Jag och katten har varit lika pigga under våren :p
Vi var på utställning i Stockholm "Tutankhamuns grav", den var väldigt intressant men så mycket att se och läsa att det tillslut blev overload i hjärnan :p
Vi träffade vänner och fikade på caféet älskade traditioner på söder, sjukt mysigt och gott!
Vi var även på södra teatern och såg Klungan med showen "Kunskapslyftet". Det var sista showen och TV-inspelning så publiken var full av vilda fans som klappade, skrek och sjöng med för full hals när det var allsång haha, så himla roligt :D 
 
/Bella och David
 
 
 
 
 

Kommentera här: