Semester

Äntligen har vi jobbat sista veckan och gått på semester! Det är första gången i mitt liv som jag har 4 veckor semester :D Och vi har fått samma period så vi får vara tillsammans i 4 veckor, det känns så härligt :) Tyvärr vaknade jag lite subfebril och megaont i halsen första dagen på semestern men jag hoppas det ska gå över snabbt! 
Innan semestern så var jag och en kollega ut på Pinchos och åt, deras drinkar är så sjukt goda :D 
Jag bakade en morotskaka till jobbet och gick lös med guldpulvret haha!
David ville också ha morotskaka så när en kompis ändå kom ut till oss på middag så bakade jag en till :)
Efter jobbet på fredagen så gav vi oss ut på hojen och kände semester yaaaaaay :D
Det var en så vacker kväll! Och uppe på det här berget träffade vi en gammal klasskompis till David som också kör hoj, så vi snackade en stund och sedan åkte vi till max och åt en natt-middag innan vi crusade hemmåt :)
 
 
/David och Bella
 

Kommentera här: