Senaste tiden

Förra veckan hände det nått kul varje kväll! En kompis kom och hälsade på oss och fikade och en av Davids systrar med familj kom på middag en kväll. Vi lagade meze-mat som jag och David är helt insnöade på just nu för det är så gott :)
David curlade med några vänner och sen fikade vi och såg film och en annan kväll var vi bortbjudna på middag hos några vänner :) Dom bjöd på egenfångad fisk som David rensade, ingen visste riktigt hur man skulle göra haha
Medan fisken tillagades hjälpte en kompis mig att sy om en kappa som jag köpt på Myrorna, det blev jättefint!
Här ser ni lite av kappan och min nya superstora halsduk. David tyckte det var kul att klä på mig allting i stor storlek, så tillslut såg jag ut såhär medan David gapskrattade och tog massa bilder :p (har boxhandskar på händerna och Davids största kängor osv)
Den här veckan händer det också massor av roliga saker! Igår var det lite after work på mitt jobb med film och pizza
Och i förrgår var vi och några kompisar på konsert och såg Solala som var så himla bra!!!
Idag fikade jag hos en kompis efter jobbet och senare ikväll ska jag och David in till stan och gå på bio, vi ska se filmen om Winnerbäck och äta/fika nått lyxigt för att fira att vi har betalat av topplånet på huset! :D
Jag har även varit en eftermiddag på sömnenheten och kollat in stället, det är därför jag har en CPAP på bilden haha, fick prova för att se hur det känns. Dom försöker ragga dit mig för att jobba där och jag har fått så mycket fint beröm att jag blivit generad haha. Det verkar vara ett roligt jobb så jag ska vara där en vecka på prov innan jag eventuellt söker tjänstledigt...gillar ju jobbet jag har nu också haha, lyxproblem!
Hittade förresten den här söta mjölken på ica, tillverkad i grannbyn, köpte den genast till David :)
 
Jag har varit hos doktorn igen och jag har inte förkylningsastma utan vanlig astma, så det lutar åt medicin morgon och kväll resten av livet....suck...ska på en undersökning snart som kommer visa hur dåligt ställt det är med mina luftrör/lungor och fåt veta mer då och får kanske andra mediciner än dom jag har nu. Är lite rädd att dom ska säga att vi inte kan ha kvar katten, men jag hoppas att det inte ska påverka! Vi är ju helt kära i den här lilla goskorven :D hon ligger alltid och sover sött i den här stolen som har ett fårskinn :)
 
Nu vet ni lite vad vi springer runt och pysslar med!
Hoppas ni har fina dagar!
 
 
/Bella och David 
 

Kommentera här: