Överraskning

Igår fyllde jag år men jag hade ingen lust att fira. För första gången i mitt liv hade jag inte planerat nått kalas eller ens bjudit hem någon på fika. Har känt mig ganska trött och less på min kropp och hälsa, att det är kämpigt. Som tur är har jag en väldigt gullig man som inte tillåter mig att deppa bort födelsedagen, han väckte mig med frukost på sängen, tulpaner och så sjöng han och spelade ukulele haha! 😍
På eftermiddagen bakade vi en tårta och sedan åkte vi till hemligt ställe vilket visade sig vara middag med några vänner som David och dom hade planerat
Haha så fina men stela! Min kamera var seg så dom fick sitta och säga cheeese hur länge som helst😛
Efter middagen körde vi Prison island, det är ungefär som fångarna på fortet, verkligen kul!!
David döpte laget till Bellas änglar, inte så passande namn för jag kom på hur vi kunde fuska i tre utav rummen hehe 😀
Efter Prison island åkte vi hem till en av vännerna och åt tårtan som vi hade bakat. Verkligen en bra födelsedag och jag kände mig rörd att dom hade planerat åt mig och gjorde en sån rolig överraskning😍 
 
/Bella 

Kommentera här: