Småfix

Jag har köpt några solljuslampor på Ikea och hängt ut i trädgården, det blev så mysigt! Älskar när det lyser små lyktor ute i mörkret och vi kan sitta på altanen och drick te och ha det gött
Visst blev det fint 🙂?
Här om dan kom Davids Mamma och ena syster förbi lite snabbt och vi fick det här goa🙂 Både bollarna och teet var jättegott så tips om ni ska på Ikea🙂
Jag har varit väldigt trött och förkyld hela sommaren i princip, var nyligen till vårdcentralen och jag hade tydligen en kraftig bihåleinflammation. Fick dubbel dos antibiotika och nässpray så nu borde det vända och den förlamande tröttheten äntligen gå över hoppas jag!
Jag har roat mig med att slå in paket åt en kompis, vill ni veta vad som är i?
Allting är på temat te haha! Det finns fler människor som gillar te lika mycket som jag och David gör 😀 I flaskan är det handtvål med te i och i lilla lådan är det handkräm med te, från märket Yope, supergulliga förpackningar och inga farliga/giftiga kemikalier i produkterna ☺
Gjorde också en fransk chokladtårta åt henne
Just nu bullrar det runt en grävmaskin på gatan, nu ska vi få fiber! Det blir kul med snabbt Internet, det vi har funkar bra men ibland funkar det inte så bra i dåligt väder
 
Hoppas ni fina dagar☺!
 
/David och Bella
 
 

Kommentarer:

1 Mösstanten:

Kul att läsa om Urkult. Och så bra att solljuslyktor finns nu för tiden. Förr fick man Sätra ljus i kräftlyktorna. Inte så lyckat ihop med alkohol.

Kommentera här: