Perfekt dag

Igår var det en perfekt dag ☺
En kompis som är i stan den här veckan kom och åt lunch med mig på sjukhuset, så himla kul!
Efter jobbet åkte jag hem och fick för mig att bygga ett litet växthus åt våra björnbär trots att det var 27 grader varmt i skuggan och jag svettades som en liten gris! Jag vill vara säker på att dom hinner mogna och så har vi haft fönstren stående i uthuset i 3 år utan att ta oss för att bygga nått. Vi köpte fönstren på en loppis i fjällen och har tänkt bygga ett riktigt växthus av gamla fönster som ska stå i trädgården men nu fick det bli såhär så länge tills vi nån gång i framtiden har tid att bygga ett växthus ☺
Det är det första jag snickrar helt själv och jag känner mig stolt och David blev faktiskt imponerand😀
Sen åkte vi till Ikea och åt middag med Andreas och kollade på Ikeas jubileumskollektion. Och efter det åkte vi och badade med ett par vänner och deras barn☺
När vi kom hem pysslade vi lite i trädgården
Skördade broccolin, glad tjej😀
Världens största gurkor! Allt blir så stort i år 
På kvällen när det hade blivit mörkt satt vi ute i den ljumna kvällen med tända ljus på altanen och fikade. Älskar när det är mörkt och varmt, det händer nästan aldrig här i Norrland utan är en känsla man får uppleva utomlands ☺
 
 
/David och Bella 
 

Kommentera här: