Vardagsromantik

Jag var på vårdcentralen idag och blev sjukskriven resten av veckan, antibiotikan hjälper men jag är fortfarande väldigt trött. Stannade och köpte juice på vägen hem och blommor och choklad till David❤
Han blev glad när han kom hem till detta 🙂 Han har varit bortrest först till Nyköping där han har börjat plugga för full behörighet som elektriker! Och efter det tog han motorcykeln vidare till bydalsfjällen och sprang ett ultramarathon, 5 mil, upp och ner för massa branta fjäll i kraftig blåst (28 m/sek) och regn. Han är lite knäpp min man 😛 men väldigt duktig ☺
Blomvasen är förresten ett nyköp och dom här fina krukorna också
Gillar den här enkla, raka stilen med mjuka färger, perfekt i sovrumsfönstret! ☺
 
Jag köpte ju lite solljuslampor för ett tag sedan, även en ljusslinga men den har vi inte hunnit bygga ihop och hänga upp men ikväll har jag byggt ihop den och David hängde upp den bland tomatplantorna på altanen 
Det blev jättefint och mysigt☺
 
Hoppas ni har det bra!
 
/Bella och David
 
 

Kommentarer:

1 Mösstanten:

Så fint att titta på vackra blommor när du är sjuk. Bihåleinflammation är inte kul. Hoppas att antibiotikan hjälper.

Svar: Tack snälla, den verkar hjälpa så det går åt rätt håll🙂
Bella och David

Kommentera här: