Lördag

Vi har haft en mysig dag idag! Först en lång sovmorgon och sedan piffade vi till oss lite och åkte på födelsedagsfika hos Davids ena syster 🙂
Klänning och myskofta, perfekt när det är 10 minus ute!
Davids syrra hade bakat hur mycket gott som helst! Både kakor och bröd och hon hade varit gullig och gjort goda grejer som jag tålde 🙂
Det har varit en solig och fin dag idag och vi har så galet mycket snö! Det var flera år sedan det var en sån här riktig vinter så det är mysigt och vackert och vi njuter.
Efter födelsedagsfirandet åkte vi hem och tände ljus, dukade och lagade laxpasta för ett par från byn skulle komma över till oss på middag
David lagade maten och det blev så himla gott! Vi hade inte träffats på länge så vi pratade verkligen järnet.
Precis när vi skulle göra efterrätt så ringde en av våra grannar och undrade om David kunde köra dem till sjukhuset. Deras dotter hade satt i halsen, hon kunde andas men inte svälja. Det är ju inte en grej man säger nej till så David körde dem och under tiden gjorde jag chokladflarn med guldpulver och nötter på
När David kom hem igen åt vi glass med bär och så pratade vi ett par timmar till. Vi bestämde att vi ska gå tillsammans på byns bio till veckan och se filmen om Ted Gärdestad🙂
Vi fick förresten den här superfina buketten med tulpaner, så härligt med blommor och lite vårkänsla!
Jag skulle ta en bild på mig och David men hade råkat zooma in jättemycket haha, så här har ni oss och våra porer 😜
 
 
/Bella och David
 

Kommentarer:

1 Cattis:

Vilka jättefina bilder 😊. Kolla gärna in min blogg om ni vill, en blogg med allt mellan himmel och jord. Ha det gott! // Cattis

Kommentera här: