Davids kväll

På lördagskvällen var det äntligen dags för Davids överraskning! Hela anledningen till att David fick en Danmarksresa av mig i present och att vi åkte till just Aarhus beror på det som hände den här kvällen på tivoli Friheden🙂
Vi började kvällen med ett äventyr för David, del ett av kvällens överraskning😀
Påväg upp i en skranglig hiss
Här skulle David falla fritt fall rätt ner i nätet, 40 meter! Selen hade han bara på sig för att hängas ut över kanten
David hängdes ut över kanten och hängde där i sin sele några sekunder innan han släpptes och föll fritt ner till nätet! (Jag filmade alltihopa men det blev ingen film....ni kan ju gissa hur besviken jag blev)
Efteråt var det en glad men skakig kille som kände yeeeah, snart är jag 30 år 💕
Sen var det dags för den stora grejen, en konsert med Rasmus Seebach, en av Davids favoritartister😀
 
Det var verkligen en superbra konsert utom att det började regna mitt i, Rasmus Seebach verkar vara lite som Håkan Hellström, alla Rasmus konserter var slutsålda nästan ett år i förväg. När jag kollade efter biljetter i november så fanns det bara några få biljetter kvar i Aarhus, så det var därför vi åkte just dit vilket visade sig vara en riktig lyckträff
Efter konserten köade jag och Andreas superlänge för att åka en karusell och David filmade oss när vi åkte och ba "hur känns det" när vi hade åkt klart, som en riktig sportreporter haha. Vi tyckte ju att den var döläskig och undrade hur så många små barn kunde åka den men på filmen ser den ju inge läskig ut alls!
 
 
 
På söndagen packade vi mest bara ihop oss själva och åkte tillbaka till Köpenhamn där vi åt lunch och sedan åkte vi vidare till flygplatsen. Det blev verkligen en super-weekend!
 
 
/Bella och David 
 

Kommentera här: