En liten tripp till Sala

På söndagen efter midsommar satte vi oss i bilen och körde mot Sala för att kolla på och eventuellt köpa en gammal köpmansdisk som jag hittat på blocket. Jag har velat ha en sådan i flera år men ofta kostar dom mellan 10-15 000 men den här var inte lika dyr
Vi har alltid fikamys i bilen när vi kör långt 
Vi gillade den så det blev ett köp!
Såhär fint blev det hemma 🙂 Hela det här rummet ska vi renovera i sommar har vi tänkt, när vi ändå måste fixa till hallen och badrummet efter vattenskadan. Jag ville ha en köpmansdisk i trä men det skulle nog bli lite mörkt och murra till rummet så det är rätt bra att den är målad i en ljusare färg och så är bara skivan uppepå i trä
På vägen hem stannade vi så David kunde ta sitt dagliga dopp
Och så åt vi lunch och fick så galet mycket mat att ingen av oss orkade äta upp
När vi kom till Gävle stannade vi hos min mormor och morfar och överraskade morfar som snart fyller 80 år! Min syrra och hennes kille var också där och vi gofikade på balkongen och det var så kul att träffa alla 💕
 
Verkligen en mysig dag!
 
/Bella och David
 
 

Kommentera här: