Midsommar

På midsommarafton ägnade jag morgonen åt att göra rabarberpaj, en spenatpaj och en morotskaka. Sedan åkte vi till ett par vänners stuga i Jämtland för att fira midsommar ☺
Det var verkligen storm där och det kom lite regn så vi började med att göra en brasa och fika rabarberpaj 
Sedan tog vi med oss vovven och gick på en promenad
Vi plockade blommor för att göra kransar, hittade smultron och David badade
Vi blev så fina!
Till midsommarmiddag blev det 3-rätters middag och förrätten var så god, det var en mix av avokado, mango, räkor, koriander, lök och lime 
Till efterrätt hade jag gjort den här morotskakan och dekorerat med blommor och smultron
Kvällen spenderade vi med te och babbel vid brasan 🙂
Dagen efter hjälpte David till att bygga bastu och vi två kvinns tog en biltur och hälsade på en tant i byn som var jätterolig, hon såg på mig att jag inte drack kaffe utan var en tedrickare och så undrade hon om jag var vegetarian och gjorde yoga, hon tyckte jag hade sån utstrålning haha. På kvällen körde vi hem och hann precis hem till matchen mellan Sverige och Tyskland med världens sämsta slut!
 
Hoppas ni hade en fin midsommarhelg! 🌻
 
/David och Bella 
 

Kommentarer:

1 Hanna Karlsson:

Vilken fin midsommarafton ni hade!

Svar: Ja det blev väldigt lyckat🙂!
Bella och David

2 Carolinn:

Men åh så mysigt ni ser ut att ha haft det! Fina bilder, och vilken natur! Kram!

Svar: Tack😀kram!
Bella och David

Kommentera här: