Överraskning del 2

På söndagskvällen köpte vi hem thaimat som middag och sedan gav vi oss iväg mot överraskningen. Jag frågade David om jag kunde få en ledtråd men han sa nej eftersom jag är slug som en räv och alltid listar ut hans planer. Tillslut fick jag en ledtråd ändå "en tant som handlar mat". Det tog faktiskt en stund sen trillade poletten ner, Dramaten! Vi skulle på teater! David såg lite besviken ut och ångrade att jag fått en ledtråd 😂
Vi såg föreställningen Spring Uje spring. Den handlade om artisten Uje Brandelius som fått Parkinsson sjukdom och den var väldigt sorlig ibland grät jag nästan men det var mycket skratt också!
Efter teatern gick vi ut och kollade på körbärsträden som blommade och tog massor av bilder som resten av alla människor som var där :p 
Sedan gick vi hem och kollade lite på serien The IT crowd och åt såna här mini-popcorn som även finns i blått! 
 
/David och Bella
 

Kommentera här: