Tapeter

Vi har fått upp tapeten på övervåningen och det blev så fint! Nu pågår projekt målning av trappan och tapetsera hallen nere, det går långsamt men framåt!  
Nu är det faktiskt svårt att minnas hur hemskt det har sett ut här i ett års tid nästan men här kommer en liten återblick 😛
Från mögel och kaos till detta
Det är inte helt klart än här uppe, dörrar ska målas, luckor till kattvindarna och en platsbyggd garderob ska byggas och så lite målning på det men nu syns ändå ett slut på slitandet!
I förrgår blev vi bjudna på middag hos ett par vänner och sedan åkte vi och simmade, väldigt skönt! Det bästa med att simma är bastun efteråt hehe. Igår var David på after work och åt god mat och drack öl med grabbarna på jobbet☺jag gjorde inte speciellt mycket nytta hemma eftersom jag somnade framför brasan men jag sov i alla fall gott!
Jag har beställt en sån här fin liten namnskylt till jobbet ☺ Tycker att det är kul att ha patienter igen och har fått beröm från läkaren och andra kollegor men jag funderar ändå på att återgå till att jobba som admin pga arbetsmiljön. Här om dagen hade vi ingen rast, inte ens lunch, vi slängde i oss maten på 5 minuter....jag hade glömt hur det är som sjuksköterska och det lutar åt att jag kanske hellre har ett tråkigt jobb där jag får äta lunch och ha rast....jag måste säga till före nyår om jag vill komma tillbaka till gamla jobbet som jag är tjänstledig ifrån....grubbel grubbel!
 
Hoppas ni sover gott inatt!
/David och Bella

Kommentarer:

1 Celine:

Gud så gulliga tapeterna var

Svar: Visst är den! Tog rätt mycket letande innan vi hittade den🙂
Bella och David

2 Elin:

Men åh så fint det blev!! Kram

Svar: Tack😀😀😀!! Kram
Bella och David

3 Matilda Berlin:

Men WOW vilken skillnad!! Blev verkligen så galet snyggt! Kram <3

Svar: Tusen tack😀😀😀!!❤ Kram
Bella och David

4 Mösstanten:

Vilken gullig tapet ni har hittat!

Svar: Ja, Boråstapeter dom kan dom😀
Bella och David

5 elin:

Vilken skillnad!<3

Svar: Ja😍!
Bella och David

6 Emma Engström:

Så himla fint med tapeterna! :D

Svar: Ja visst är dom😀!!
Bella och David

7 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Ni kämpar på! Så duktiga :D

Svar: Tack😍!!
Bella och David

Kommentera här: