Fredag

Nu var det flera dagar sedan jag bloggade men det har varit en intensiv första vecka på nya jobbet och en del med min skrotkropp!
Har flängt runt hos sjukgymnast och läkare på sjukhuset, varit på röntgen, blivit undersökt och lämnat prover. Det är så mycket strul och jag har bara känt mig trött. David är iallafall gullig med mig och inatt vaknade jag av att han låg och fnissade i sömnen, verkligen ihihihithihi 😛 Det var så roligt att lyssna på så att jag själv också började fnissa innan jag somnade om
Jag har iallafall äntligen blivit klar med torkadet och frysandet av alla kryddor. Satt här vid elden med katten i knät och lyssnade på Ira Wolf medan jag höll på, väldigt mysigt ☺
 
Igår var vi bortbjudna på middag men David kunde inte följa med för han hade mycket att göra men jag åkte och hade en rolig stund med god mat 
 
 
 
 
Jag fick en doggybag så jag hade god matlåda idag😀
Nya jobbet går bra men det är kaosigt där eftersom hela mottagningen håller på att byggas upp, vi ska slås ihop med en annan klinik och chefen har slutat. Jag har läst på idag och haft min första patient med hjälp av en duktig undersköterska. Jag kan verkligen inte allt men har börjat förstå vissa saker i alla fall vilket känns skönt!
Här är en av kollegorna, en gammal kompis, hon och hennes man sjöng på mitt och Davids bröllop ☺
 
Nu ska jag och David in på Friskis och svettis och träna lite för första gången sen april hehe. David har ju tränat massor med sin löpning i för sig, är väl mer jag som är helt förslappad😛
 
Hoppas ni får en skön helg!!
 
/David och Bella
 

Kommentarer:

1 Mösstanten:

Hoppas att ni får en skön helg! Och att allt hälsostrul löser sig. Så du jobbar med sömnstörningar. Ett vanligt problem idag.

Svar: Tack!! Ja, sömnapné, väldigt intressant område!
Bella och David

Kommentera här: