Torsdag och fredag

Åh har inte hunnit blogga på några dagar pga en intensiv vecka och helg! Vi har haft besök av en kompis en kväll, David har haft sjöräddningen och pluggat och jag har träffat kompisar två kvällar. Och så har vi försökt hinna med lite renovering och trädgårdsfix också!
Vi har haft så fina soluppgångar på mornarna!
I torsdags var jag och fikade det här lyxiga med en kompis och sedan gick vi och kollade på kläder ☺ 
Jag kände mig höst-piffig i denna outfit 
På kvällen fick vi jättegod middag som hennes kille hade lagat, chilensk mat som heter enpanadas 
Jag tog hem en liten glutenfri enpanada till David och så fick han en ost som jag hade köpt på stan på en matmarknad. Jag bad om en ost med mycket karaktär och David gav den högsta betyg☺
På fredagen hittade jag den här på skrivbordet, en gullig kollega hade lämnat den där till mig 😍 Efter jobbet åkte jag hem till en kompis och fikade och babblade
Sedan åkte jag hem till David och lagade pizza-middag och sen blev det en kväll i soffan! Var väldigt trött efter att ha jobbat första veckan efter 5 veckors sjukskrivning och jag har fortfarande lite känningar av bihåleinflammationen
Jag hittade lite ork till att baka en äppelkladdkaka och sedan såg vi ett avsnitt av Lovleg och la oss rätt tidigt eftersom vi skulle upp och vara flytthjälp på lördagen ☺
 
/David och Bella
 

Kommentarer:

1 Mösstanten:

Ojojoj! Den getosten skulle jag också lämna till min man!

Svar: Vad roligt att han också gillar ost med karaktär!
Bella och David

Kommentera här: