Senaste dagarna

Vårt sovrum har blivit ett väldigt rosa rum pga att jag har drabbats av nått göra-fint-ryck i dom två rum som inte är drabbade av renoveringskaos
Fixat nya ramar och så lite olika vaser och grejer i rosa toner 
I sängen har vi rosa linnelakan med träknappar på, tycker det är så fint☺
Jag var och klippte mig i fredags och på torsdag till veckan ska jag tillbaka till frisören och göra slingor🙂
Hade på mig en tröja och en kappa som jag köpte i Stockholm på en secondhand. Bilden är hemsk, tagen i en spegel täckt av byggdamm men det är så det ser ut hos oss just nu haha, det kommer bättre bilder i framtiden☺
På fredagskvällen hjälpte vi Davids föräldrar lite med deras flytt och Davids ena syster lagade god mat åt oss
På lördagen var David med sjöräddningen och på eftermiddagen kom han hem och då råkade vi somna väldigt gott i soffan. När jag vaknade började jag skratta för katten låg jätteobekvämt och balanserade på våra höfter, lillplutten 
På kvällen åkte vi på 40-årsfest med galet god mat, massor av gott fika, trevliga människor och det var så roligt för vi spelade rundpingis och fick svarva! Mer sånt på fester tycker jag! Det är så kul med tillställningar där vuxna människor kan leka och ha roligt. Finns väl inget tristare än en finmiddag med vin och sitta still vid ett bord hela kvällen 😛
Idag tog vi sovmorgon och nu fixar vi för fullt! David drar el och skrålar på gyllene guldbruna ögon 
Medan jag har hoppat i overallen och slipar och målar på badrumsdörren
Vi har tagit en liten danspaus i solen och en lång en god lunch (vi fick doggybag från festen igår😀)  men nu ska vi köra på igen 
 
Hoppas ni har en skön söndag!
 
/Bella och David
 

Kommentarer:

1 Mösstanten:

Det är så härligt att följa den här bloggen. Verkligen!
Och nu vill jag fråga en sak. Jag har många gånger tänkt på linnelakan. Linne är ju skönt och även miljövänligt. Men om man inte stryker eller manglar dem och dessutom måste hänga dem i ett torkskåp med värme. Funkar det då? Hur gör ni?

Svar: Åh, tack! Vad glada vi blir att höra det🙂!! Vi brukar köra våra linnelakan i torktumlaren eller torka dom utomhus på tvättlinan. Torkskåp borde fungera men lakanen blir nog mjukast av att torktumlas, de kan bli lite sträva av att torka ute på linan
Bella och David

2 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Låter som en mysig vecka! Och så himla fint ni får det! :)

Svar: Tack! Längtar sååå mycket till vi är klara med alltihopa🙂
Bella och David

Kommentera här: