Alla hjärtans dag

Nu blir det en aning smörigt här men det är ju alla hjärtans dag så! ❤
 
 
Här om dagen lagade David våfflor som middag åt oss och jag fick en våffla med nutella
 
Jag - David du borde få Nobelpris för att du är ett geni som lagar våfflor med nutella till middag
 
David - Jag borde få både kemipris och fredspris
 
Jag - Och kärlekspriset
 
David - Det vinner ju du varje år, det är inte ens spännande längre!
 
I morse kom David upp och sa sluta snoza Törnnrosa och kom och ät frukost med mig. Morgontrött tassade jag ner för trappan och kom in i köket till frukost, blommor och ljus! Så himla fint ❤
Jag hade köpt ett par handgjorda hjärtformade chokladpraliner som det stod "jag älskar dig" på, fast dom hade David fått redan igår för jag kunde inte vänta med att ge dom😛
Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag och äter något gott med någon ni tycker om! 💞
Vi kommer gå på nått mysigt café och fika en semla och kanske gå på bio :)
 
David tyckte förresten att vi skulle gå på restaurang och ställa till en scen genom att han skulle fria till mig fast vi redan är gifta. Oklart varför, kanske för att vissa restauranger bjuder på tårta då? Och att David gillar att showa haha. Jag sa nej. 😛
 
 
❤ / Bella och David
 

Kommentera här: