Veckan

Hej!
Förra veckan bara rusade förbi den också! Den var fylld av kompisträffar, fikor på stan, afterwork och annat kul 🙂 Här kommer någon slags spretig summering av vad vi pysslat med.
På nationaldagen hade vi sovmorgon sen åkte vi till Davids föräldrar och han hjälpte till att fixa med taket på deras hus
Vi blev bjudna på både pizza och kladdkaka av Davids mamma, så himla lyxigt 😍
David hittade den här fågeln bland sin pappas grejer och tyckte att vi skulle pimpa våran bil ehe, jag sa nej😛
På kvällen gick jag till en kompis och hade tjejmys och tjejsnack
Det varade bara en stund för sen kom David men han hade med sig kladdkaka från sin mamma så då fick han väl vara med på tjejmyset då 😛
På torsdagen fikade jag med en kollega på stan sen mötte jag upp min barndomskompis Kadir, vi har varit vänner sen vi var 8 år gamla💞Vi åkte och spelade tennis med David och Rickard, käkade middag på Max och sen sov Kadir över hos oss. Vi satt uppe och pratade väldigt sent och sa flera gånger "nu måååååste vi gå och sova" men det var länge sedan vi sågs så vi hade mycket att prata om. På fredagsmorgonen var Kadir mycket segare än vad jag är, han skulle duscha och fixa sitt lockiga hår haha (han har affro och jag har superkrull) 
Kadir - Jag har aldrig sett någon med så mycket lyxiga hårprodukter, huuuur mycket pengar lägger du? Du är som en svart kvinna i vit förpackning
Jag - Låna om du vill, cocoskrämen är special från USA för affro-hår
Kadir - vi vet båda att jag inte har någon skam i kroppen
 
Han hade redan gått bananas bland mina krämer haha!
Efter en dag på jobbet där jag var alldeles för trött så åkte jag hem och slocknade i soffan. När jag vaknade hörde två kompisar av sig och sa att jag fick komma på taco-middag hos dom, så himla lyxigt! David var på after work och runt 12-tiden på natten hämtade jag honom och vi åkte hem till vischan
På lördagen tog vi sovmorgon och sedan kom Davids mamma och ena syster förbi på en liten spontan visit. Resten av dagen ägnade vi åt arbetsläger i trädgården - klippa, trimma, vattna, rensa, gräva och plantera. Och så städade vi huset som vi inte gjort ordentligt på flera veckor, vem vill städa när det är 25 grader varmt ute liksom? Det kändes så himla skönt på kvällen när trädgården var fin, huset rent och vi låg nyduschade mellan rena lakan🙂
Måste bara klämma in en bild på en av sakerna David pysslade med under dagen! Träet ska målas med svart linoljefärg och så måste vi köpa en slang till pumpen men så småning om kommer det gå att pumpa upp vattnet och vattna blommorna med!
 
 
På söndagen åkte vi iväg på ett litet bad-äventyr men det kommer i nästa inlägg 😉
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan!
/David och Bella
 

Kommentera här: