Sommarkvällar

Hej!
Vi har verkligen fått sommar här! Varje morgon har vi tänkt att det fina vädret nog tagit slut men det bara fortsätter och fortsätter med sol och värme🙂 
I onsdags åt jag middag med en kompis på stan, vi köpte takeaway och satt i solen vid ån och åt. Sedan gick vi på en konsert med en studentkör som sjöng jättefint 🙂
I fredags var David på afterwork med sitt jobb, dom satt på uteservering och lyxade i den varma soliga kvällen🙂 Jag och en kompis käkade på Max, gick en promenad och köpte sedan glass som vi åt till den här utsikten!
Imorse satte vi oss på hojen och åkte mot Jämtland
Vi stannade på en superbra loppis i Sillre och köpte dom här fina burkarna och en ljusstake. David tycker att det är perfekt att åka hoj till loppisar för då kan jag inte köpa hem så mycket😛 
Sedan åkte vi vidare och inspekterade den här hojen, provkörde den och köpte den!
Vår gamla hoj ser ut som en moppe bredvid den här monsterhojen! Den är bra att köra men tung och hög så jag tycker den är lite läskig men David tror att jag bara behöver köra in mig med den så kommer det sluta kännas läskigt. Den är väldigt skön att åka två på och en sån hoj behöver vi för vi planerar en hojsemester till hösten🙂
Vi stannade vid döda fallet på vägen hem och sträckte lite på benen, njöt av utsikten och drack te. Sen rullade vi vidare och hann med ett glasstopp innan vi kom hem till lilla katten som var väldigt glad att se oss
Hon har fått flytta hit igen och vi hoppas att det ska funka med min astma, hon är mest ute under sommaren eller på altanen så vi håller tummarna att det ska gå. Och så ska jag låta bli att lyfta upp henne i famnen, det är så sorgligt men halsen snörper ihop, så jag gosar bara med henne på golvet och sen tvättar jag händerna. Det är tur att David kan gosa ordentligt med henne för hon verkar undra varför jag inte låter henne vara i min famn/knä 
Lilla hjärtat 🙂
Hojen ser förresten sååå mycket snyggare ut utan alla packväskor 😀
 
Hoppas har en skön helg!
 
/Bella och David
 

Kommentera här: