Lite blandat

Nu var det några dagar sedan vi bloggade för ibland orkas/hinns det inte! Igår var jag ute i blackfriday-kaoset vid stans stora shoppingcenter. Jag skulle egentligen bara lämna tillbaka en klänning men när jag ändå var där så kikade jag runt lite på julklappar och en kompis kom och mötte upp mig och vi åt jättegod indisk mat och babblade☺
Det stod en tjej och sålde olika presentkort och jag såg det här. Visst tror man att det är ett skämt!? Men det var tydligen på riktigt😛synd att jag inte har en miljon som ligger och skräpar för då hade David fått en rymdresa i julklapp, han gillar ju äventyr hihi
Jag köpte den dyraste choklad jag nånsin köpt och nu vet vi att det är skillnad på choklad och choklad. Det är egentligen lite synd att vi provade för nu kommer vi bara vilja äta sån här fiiiin handgjord fransk choklad och inget billigt krafs från Ica 😛
Morgontrött tjej på väg till jobbet men i en väldigt snygg mössa. Köpte den här Kari traa - mössan på najs black week prajs. Jag känner mig duktig som gjorde en lista över saker jag/vi behöver och köpte sånt på black week/black friday. Det är ju lätt att köpa onödiga grejer när det är rea-hysteri 
Den här var i för sig inte med på listan haha 
Man sätter in den lilla plastgrejen i hårsnodden mitt i hästsvansen och då får man en perfekt hästsvans. Sjukt onödig grej, David skrattade åt den men sen sa han att min frisyr såg ut som Ariana Grandes och då kände jag att det var ett bra köp 😉
Här om dagen lyckades jag komma ut på en kort lunchpromenad och det var så vackert!! Och skönt för hjärnan med tystnad och skog ☺
 
Idag har vi haft en så mysig dag hemma, det kommer ett inlägg med bättre bilder än dessa men David pluggar och behöver datorn så det fick bli en liten mobilbloggning idag ☺
 
Hoppas ni har en härlig lördagskväll!
 
/Bella och David

Kommentarer:

1 Mösstanten:

Det kan bli dyrt att bli kräsen, men kanske har ni ändå råd med den goda guldkanten? :-) Parfym är ju också guldkant.

Svar: Ja det är sånt man får lyxa till livet med ibland!
Bella och David

2 Elin:

Men åhh så fin du är!! <3

Svar: Men tack! Du är jämt så gullig❤
Bella och David

3 mammatillmirakel.blogg.se:

Ja, tänk om man kunde ha det så att man kunde åka ut i rymden. Riktigt coolt! Visste inte ens att det fanns. ☆ trevlig helg!

Svar: Tänk chocken för den som får en sån resa i present och tänk om personen inte vågar åka haha "det kostade 1,3 mille så nu är det bara att du åker"😛 tack detsamma!
Bella och David

4 Hanna Karlsson:

Den där chokladen låter verkligen som en choklad för mig. Undrar om folk köper det där presentkortet på rymdresa....

Svar: Du får prova den! Jag hittade den på Åhléns🙂hon som sålde presentkorten sa att hittills hade ingen köpt rymdresan, det bor kanske inte så många miljonärer här uppe i norr 😛
Bella och David

Kommentera här: