Att komma hem

Älskar verkligen vårt hus, gård och landsbygden just nu! I perioder har jag varit kräkless på allt fixande och att inte kunna gå/cykla till jobbet och har velat flytta till Stockholm. Nu är det mindre att fixa med iom att hösten är här och vi har en så solig och fin höst, allt är så vackert! Så det känns bra här och jag njuter av att trivas☺ David trivs jämt, han älskar landet och att bo i hus medan jag med jämna mellanrum drabbas av att vilja bo i en lägenhet i en stad, träffa massa folk och gå på kulturgrejer😛
Såhär ser det ut när vi kommer hem, det här är nästan vid vår brevlåda
Här svänger vi in till torpet
Möttes av en kelgris som skulle mysa, klösa på träd och springa runt, allt på samma gång haha, tror hon blev glad att nån kom hem
Satte mig i den nytvättade soffan som än så länge är fräsch, och fikade glass och en stor kopp te 
Sen gick jag till brevlådan och hämtade posten och njöt av solen och alla fina färger!
 
Jag trodde att David skulle komma hem men kom på att han skulle träna idag efter jobbet, så här har jag gått och väntat😛Nu ska jag åka in till stan och äta middag med en kollega från mitt gamla jobb, det ska bli så kul! Har saknat henne☺
 
Hoppas ni får en skön kväll!
 
/Bella och David
 

Kommentarer:

1 Mösstanten:

Den första bilden är ju underbar. Vilken utsikt! Ni bor ju ändå så fint.

Svar: Tack! Ja vi gör ju det, men bristen på kulturliv är tråkig
Bella och David

Kommentera här: