Veckan

Den här veckan började bra med lägenhetsvisning med en kompis☺ (jag var bara med som sällskap, vi ska inte flytta)
Och på kvällen blev det ett skivstångspass på Friskis med en annan kompis. På tisdagen vaknade jag och kände mig hängig, som vanligt efter träning, kan verkligen inte träna minsta lilla utan att bli sjuk. Åkte och jobbade ändå men fick migrän på eftermiddagen så David fick hämta mig för jag kunde inte köra hem. Sen blev det medicin och soffa resten av kvällen och jag var hemma på onsdagen. Även David har varit lite förkyld men han har ju lyxen att bli frisk på två dagar! Vi har jobbat i veckan trots förkylning och nu är vi sååååå glada att det äntligen är helg!
Igår när jag väntade på att David skulle sluta jobbet gick jag in på en loppis och hittade såna här små röda bär som jag velat ha till dörrkransen för bara 10 kr
Det blev jättefint ☺
Sen när David slutade sitt jobb gick vi och fikade afternoon tea på ett café☺
David var så bråkig när vi skulle mötas upp på stan för jag ser dåligt på håll och han gömde sig bakom en skylt och sa i telefon att han stod framför mig och sen sa han "men ser du mig inte jag står ju bredvid dig" och jag snurrade runt och försökte se honom men det gjorde jag ju såklart inte. Sen kom han springande, helt överlycklig över att ha lyckats lura mig. Han bjöd på fikat så helt hopplös är han inte 😛
Efter fikat gick vi till en liten skoaffär där jag brände lönen på två par vinterskor! Hela förra vintern gick jag i mina höstskor och frös eftersom mina vinterskor gått sönder och jag inte hittade några bra att köpa. Så nu när det fanns två par i bra kvalité som både var varma och tåliga mot vatten utan att vara klumpiga så slog jag till. Tycker alltid det känns så konstigt att köpa första bästa, brukar vilja titta runt och jämföra alternativ😛
Här är vi nu, tjejen med ett huvud som snart exploderar och fina David med fika i soffan😀 Snälla Håkan kommer förbi oss ikväll för att fixa ett fönsterbleck med David! Annars blir det lugnt ikväll. Imorgon kommer två vänner på besök, vi ska laga thanksgiving-middag och dom ska sova över, det blir mysigt! Jag hoppas på att vakna piggare☺
 
Hoppas ni får en skön fredagskväll!
 
/David och Bella
 

Kommentera här: