Tjejkväll

Igår när jag slutade jobbet fick jag ett sms "jag har precis satt in en äppelkaka i ugnen", jag blev så glad! Åkte till min kompis och fikade, drack te och babblade, vi har oftast väldigt mycket att prata om när vi ses 😀
Efter fikat gick vi en promenad ner till stan där det var tjejkväll och en trubadur sjöng i gallerian och alla affärer hade najs prajs på saker så vi shoppade loss ordentligt! 
Jag köpte ett serum och läppbalsam som jag hoppas kommer hjälpa mig i vinter, brukar bli så väldigt torr
Gick bananas på nagellack
 
Köpte den här fina asken att ha smycken i 
Och kanske världens mysigaste största fluffkofta☺
Vi köpte varsitt fånigt nattlinne, min kompis köpte det här och jag köpte ett rosa som det står "will wake up for panncakes" på. Vi skrattade så himla mycket åt det och min kompis sa att jag måste köpa det eftersom jag brukar säga så varje helgmorgon fast på svenska då, jag brukar inte ligga och pratar engelska😛Jag köpte också en söt liten pyjamas med pandor på
Jag köpte också den här halsduken, väska och jackan
Jag tycker att jackan är så galet snygg! Det fanns byxor till i rosa manchester som min kompis köpte så vi kan låna av varandra eller matcha tillsammans och vara likisar 😀
Efter allt shoppande åt vi en krav-märkt hamburgare, tycker om att det går att få svenskt ekologiskt kött på vissa restauranger ☺
 
Det var verkligen en mysiga eftermiddag och kväll! Vi firade lite att jag börjar på ett nytt jobb nu på måndag! Jag har inte trivts speciellt bra på mitt jobb senaste tiden så det känns skönt men också läskigt med nått nytt☺Jag kommer börja på sömnapnémottagningen som jag var och provjobbade på för kanske 8 månader sedan. Håll tummarna att det blir bra ☺
 
Hoppas ni får en mysig fredag!!
 
/Bella 
 

Kommentarer:

1 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Så himla mysigt med tjejkväll! And looove din kofta, ser sååå mysig ut!

2 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Så himla mysigt med tjejkväll! And looove din kofta, ser sååå mysig ut!

Svar: Ja😀Kommer nog bo i koftan hela hösten😛
Bella och David

3 Mösstanten:

Vilka fina nagellack! Och jackan och koftan. Du vet verkligen vilja färger du passar i.

Svar: Åh tack🙂! Jag gick bildestet färg och form på gymnasiet och intresset för färg och form hänger fortfarande kvar🙂
Bella och David

4 Hanna Karlsson:

Vilken härlig dag ni haft! Kul med shopping! :-)

Svar: Ja verkligen en mysig kväll🙂!
Bella och David

5 Emma Engström:

Åhh vad mysigt och vilka jättefina nagellack! :D

Kommentera här: