Tyresö

När jag var i Stockholm hälsade jag också på Martin och Linda som bor på Tyresö och dom tog med mig till vackra Tyresö slott. Vi cyklade dit på elcykel, det var så himla roligt!
Vi gick runt i den underbara slottsparken tills vi blev sugna på glass, då gick vi till det mysiga caféet som finns i parken
Här satt vi och åt glass och njöt i solen
Det fanns jättegulliga kaniner där som vi matade 🙂
Jag tvingade Martin och Linda att posera lite haha, dom är så söta! 
Vi åt en god middag inne i Tyresö centrum och på kvällen åkte vi in till Stockholm city för att se Cirkus Cirkör😀
Det här är akrobater som hänger i silverdräkter högt upp i luften från en lyftkran i en byggbalk och gör olika formationer. Så himla snyggt och häftigt! Cirkus Cirkörs show Aquanauts är nog den häftigaste showen jag någonsin har sett! Det var svårt att fota/filma något eftersom det var helt galet mycket folk och vi kom i sista minuten så vi fick inga bra platser men det finns massor av filmer på youtube ifall ni vill se 🙂
 
 
 
/Bella
 

Kommentarer:

1 Emma Engström:

Nämen åh så fint! :D

Svar: Ja så himla idylliskt ställe🙂
Bella och David

2 Mösstanten:

Vilken fin Stockholmsresa! Jag har aldrig sett Cirkus Cirkör. Det vore något det!

Svar: Om du har chansen att se Cirkus Cirkör någon gång så rekommenderar jag det verkligen! 🙂
Bella och David

3 Emma Engström:

Wow det verkar verkligen vara fint där! :D

Svar: Ja🙂!
Bella och David

Kommentera här: