Fin helg

Hej på er!
I fredags var vi bjudna på middag hos Davids ena syster och på vägen dit passade David på att köpa en ny hoj! En Kawasaki ninja från 92. Jag övningskörde på en av Kawasakis nyaste modeller och gillade den väldigt mycket, så sedan dess har David spanat efter Kawasaki-hojar på blocket :)  
Jag älskar dom rosa linjerna haha :) Och det känns kul att vi kan köra tillsammans nu på varsin hoj! Vi ska skaffa ett kommunikationskit så vi kan prata med varandra mellan hjälmarna medan vi kör, det är mycket roligare då så man kan prata om sakerna man kör förbi
På lördagen klippte jag gräsmattan och gick med trimmern medan David snickrade på våra odlingslådor. Han har suttit och mätt och gjort jättefina skisser, han är så noggrann och duktig när det gäller att bygga saker :) 
Här är början på en av lådorna, dom blir väldigt stora och det känns så kul! Här ska odlas :D
Häggen blommar så fint i trädgården och körsbärsträden har börjat blomma!
På eftermiddagen åkte David och sprang 3 mil med en kompis, dom övar inför ett fjäll-ultra marathon som dom ska springa i höst. Medan han var hurtig så slumrade jag på altanen och fikade haha, jag var hysteriskt trött efter jobbveckan, borde nog inte ha jobbat egentligen utan blivit lite mer frisk först. 
När David kom hem hade han med sig en sån här! Han hade fått den av honom som han var ute och sprang med, så himla snällt! Vi hade pratat om att vi borde skaffa en handjagare för att komma åt på ställen där vår stora åkgräsklippare inte kommer åt och så fick vi en, bara sådär!
Vi sprang runt och testade den igårkväll och det var jättekul, men grannarna lär ju tycka att vi är knäppa som först klipper och trimmar hela dagen och sedan springer runt med en handjagare på kvällen haha!
Idag ska David på utbildning med Sjöräddningen hela dagen och jag ska in till stan och träffa några vänner :)
 
Hoppas ni får en skön söndag!
 
/Bella och David
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: