Datenight

Åh vår kväll på alla hjärtans dag blev så himla bra och mysig! Bubblade av kärlekspirr i magen hela kvällen💞
Vi skulle gå på dejt direkt efter jobben så jag piffade mig redan på morgonen och blev hämtad av David när han hade slutat
Jag fick välja ställe som vi skulle äta eller fika på och det blev Tant Ankis. Jag åt en grillad smörgås med kyckling, bacon och aioli och David tog samma fast med lax och fetaost. Sen drack vi te och delade på den här fina skapelsen! Jag blev så glad över den rosa grädden och hjärtströsslet 😀
Finaste mannen ❤
Medan vi satt där bestämde vi oss för att gå på bio och se Three billboards outside ebbing Missouri som en kollega till mig hade tipsat om. Den var verkligen bra men väldigt spännande och dramatisk så när bion var slut var jag helt galet spänd i axlarna
Hemma fick jag värma en vetevärmare och lägga över axlarna haha! Det märks att vi bara brukar kolla på söta och lugna filmer, är inte van med sån dramatik! 
Vi tog en kopp te vid brasan och jag hade tänkt powerläsa lite i en bok som jag ska diskutera på bokcafé med en kompis men det blev ingen läsning för det var så sent men det ser ju bra ut på bilden😛
 
Hoppas ni hade en fin kväll!
 
/David och Bella
 
 

Kommentera här: