Veckan

Efter en rolig helg så blev det en kort arbetsvecka, väldigt skönt! Vi har inte gjort så jättemycket spännande den här veckan men i tisdags hade jag filmkväll + pizza på jobbet, det var kul. Vi såg filmen saving Grace som handlade om en tant som börjar odla hash för att ha råd att bo kvar i sitt hus. Här i klippet har två tant-kompisar gjort hash-te av misstag för dom trodde att Grace odlade te i sitt växthus haha! Jag visade David det här klippet och han sa att det där är mitt normaltillstånd.....nog för att jag är rätt mycket flamsigare hemma än ute bland folk men inte såhär illa hoppas jag ;p
 
 
På skärtorsdagen slutade vi rätt tidigt från jobben och åkte hem och somnade på den solvarma altanen. Vi har verkligen vant oss med att ha 10-20 minus, värmen kändes jättejobbig! Jag brukar tycka om värme och sol men kände åhnej, jag orkar inte att det ska bli sommar och såhär varmt. Tänk vad vi anpassar oss ändå i det här landet för på hösten känns det som att man inte kommer klara av vinterns kyla.
När vi hade vaknat till liv igen bakade vi en nutella cheescake och jag fixade ihop en tulpanbukett
Sedan åkte vi hem till ett par kompisar som fått en bebis för två veckor sedan och blev bjudna på middag
Och bebismys :)
 
 
Hoppas ni får en skön och solig påskhelg!
 
/David och Bella
 
 

Kommentera här: