Annan dagen och söndagen

Vi började dagen med en rejäl frukost
Sedan åkte vi ut till vackra Åstön och tog en promenad och hann få lite sol på näsan och framför allt njuta av utsikten!
Det var lite kallt och blåsigt men vi fikade ändå utomhus i ett vindskydd och tog en fin gruppbild men alla vill inte vara med på bloggen så ni får bara se mig och David :)
Väl hemma igen så tände vi en brasa, gjorde värmande glögg och fikade en god björnbärspaj som mamma gjort och till middag blev det julbord igen. Sedan spenderade vi kvällen med massa godis och lekar, bland annat lekte vi maffia :)
Mamma gjorde en fin fläta på mig, tänkte direkt på Elsa i filmen Frost :)
 
 
På söndagen åkte vi tjejer till birsta och jag provade ut smink till mormor, mamma och syrran. Vi hade så mysigt tjejhäng tycker jag och vi kom hem fnittriga med vacker hy haha. David hade med lite hjälp av de andra grabbarna lagat till den här goda maten + ugnsbakade grönsaker lagom till att vi kom hem
Syrran vek fina liljor av servetterna :)
Sedan blev det morotskaka som jag bakat till efterrätt och under kvällen åkte alla hem och vårt hus kändes plötsligt stort som jag vet inte vad :)! 
 
/Bella
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: