Första mc-lektionen

Världens suddigaste bild på kanske världens gladaste tjej!
Hade första MC-lektionen idag och jag var så galet nervös innan men det gick jättebra =) Jag körde till och med lite ute i trafiken. Pjuh! Rödljus, korsningar, övergångsställen och bilar överallt. 
Fick massa beröm av körläraren som tyckte jag var jätteduktig för att inte ha kört moppe eller cross, många har kört moppe när dom är ung och då är det inte lika svårt att lära sig köra mc. 
 
Nu ska jag packa lite för vi ska åka till Stockholm i eftermiddag =)
David och några kompisar ska vara med i tävlingen Toughest, jag följer med som hejarklack/vårdpersonal för jag skulle nog inte ens ta mig över första hindret :p
 
Ha en bra dag! /B
 

Kommentarer:

1 Pappa Sjuksköterska:

akta Dig för motorvägar bara!!!!!!!

Svar: Självklart =) man har massa skydd inbyggda i jackan och extra ryggskydd osv så en tendens till överlevnadschans finns ;p
Bella och David

Kommentera här: