Söndag i fjällen

På söndagsmorgonen vaknade jag och syrran och var rätt pigga medan killarna sov i sitt tält, så vi gick iväg på en morgonpromenad :)
Att starta dagen med att gå ut mot en sådan här vy är så underbart!
Vi såg en fin vit ren som var nyfiken på oss men ändå lite misstänksam :p
Efter att vi alla hade ätit frukost så gick vi en promenad och åt hjortron på en myr
Och jag och David badade här! Jag var lite kaxig och sa att vattnet inte kändes såååå kallt och det slutade i att jag måste bevisa det haha :)
På vägen hem stannade vi vid Ristafallet, så mäktigt! Uppe där fallet började var det som en liten regnbåge :)
Martin var fotograf och vi försökte ta en gruppbild där vi hoppade men det var svårt att få till att alla var i luften samtidigt, oftast var det nog jag som var seg :p
När vi kom hem till lilla torpet på kvällen tappade vi upp varmt vatten i en stor balja och hade utomhusbad eftersom färgen i badrummet fortfarande torkade (den tog 1 vecka på sig innan den fick bli blöt)
 
 
Hoppas ni har fina dagar!
 
/Bella och David
 
 
 
 

Kommentera här: