Stockholm och kalas

Hej!
Efter att vi hade varit hos min mormor och morfar så rullade vi vidare till Stockholm där vi var bjudna på kalas. Min syrra fyllde år och bjöd på picknick i Drotningholmparken, så himla mysigt!
Det är en så vacker park!
Hon hade bakat god paj och gjort sallad och kycklingspett och kakor till efterrätt :)
Vi åt oss proppmätta, strosade runt i parken, spelade kubb och några av oss klättrade i träd haha 
David klättrade såklart så högt det gick medan jag stannade på första grenen som ändå var 2 meter över marken :p
På kvällen grillade vi i syrran och hennes sambos trädgård, satt med tända ljus och hade det mysigt :)
Och så fick vi supergod tårta!
Måste bara ha med en bild på deras übersöta katt, han är jättesnäll och go och ser alltid ut att sova så himla skönt :)
Jag och David sov över och dagen efter kalaset åkte vi till Boda borg i Nyköping och fy sjutton vad kul vi hade! Vi lyckades klara 10 banor och flera av dem var svarta (= svåraste banorna) så vi kände oss nöjda när vi åkte hem och lite lagom möra i musklerna. Vi avslutade dagen med taco-middag i trädgården och massa prat med te och tända ljus efter att det hade blivit mörkt ute :) Jag och David är ju vana vid att det är ljust hela nätterna på sommaren så det kändes mysigt att sitta utomhus och att det var mörkt men ändå varmt :)
 
Hoppas ni har sköna dagar!
/David och Bella 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: