Det händer så mycket

Hej på er!
Vi har haft sol och över 25 grader varmt hela dagen, helt fantastiskt! David körde motorcykel till jobbet och jag åt frukost i bara klänning på farstubron tidigt i morse utan att frysa, sommaren är här! Och det är så skönt för jag vaknade upp idag med energi i kroppen, så jag har äntligen börjat känna mig som mig själv och inte som en zoombie :)
Det känns som att det händer massa roliga grejer hela tiden och vi har svårt att hinna med allt vi vill göra men ikväll har vi i alla fall haft ett par vänner på besök och grillat och spelat kubb, så himla mysigt!
Äntligen fick jag använda dom här flamingosarna haha :)
Världens bästa gäng :)
Det är galet fint i trädgården nu och äppelträdet har börjat slå ut 
Vi har liljekonvaljer i trädgården och hela luften doftar av en härlig blandning av nya björklöv, hägg, liljekonvaljer och gullvivor! Vi går runt och drar djupa andetag och bara njuter :)
David byggde förresten klart den här lådan igår som vi ska ha till tomatplantorna, det blev så snyggt :) Nu håller vi på att funder på om vi ska ha den träfärgad, vitlasera den eller måla den blå, hmmm.....
 
 
Hoppas ni haft en bra dag och att ni haft det lika soligt och fint som vi!
 
Nu ska vi krypa till kojs
/Bella och David
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: