Håkan Hellström

Alltså vart börjar man? Det var en av dom roligaste kvällarna i vårt liv och absolut den bästa konserten vi nånsin varit på! Allsång, dans, tårar och eufori! Igår tittade vi på det vi filmat från kvällen och fick glädjetårar i ögonen haha! Jag har varit ett Håkan-fan sen jag var 13/14 och har fått med David på Håkan-tåget :) Här kommer massor av bilder och filmer från kvällen. Tyvärr så pallade inte kameran trycket under vissa låtar så ljudet är dåligt men ni kankse får lite av känslan i alla fall hoppas vi! 
 
Vissa av bakgrunderna i schenshowen var så himla fina!
Miriam Bryant var gästartist och sjöng "det är så jag säger det" med Håkan
 
"Kom igen Lena" 
 
Thåström kom också som gästartist!
 
Håkan körde en av mina favoritlåtar som jag har lyssnat på sen jag var 14 år "en vän med en bil" typiskt nog så blev ljudet dåligt på just den men ni kan spola fram till slutet om ni vill se oss extremt glada haha :p
 
Och Seinabo Sey gjorde en duett med Håkan av låten "jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" och det var så vackert! 
 
 
Det var en bra mix av röj och tokdans och lugna gråt-ballader :)
 
  
Konserten avslutades maffigt med massor av konfetti, fyrverkerier och några extranummer och han sjöng "du är snart där" som också är en av mina absolut favoritlåtar :)
Vi är så glada att vi lyckades få biljetter och att vår sommar kickades igång på det här härliga sättet!
 
 
/Bella och David
 

Kommentera här: