Regn regn och ännu mera regn

Halloj!
I torsdags var jag bjuden på tjejkväll och hade det mysigt medan David var hemma och mekade med hojarna. Han håller på med den nya och byter kedja, däck och massa annat joxande :)
På fredagen såg vi fotbollsmatchen mellan Sverige och Italien och Sverige spelade faktiskt riktigt bra! Särskilt om man jämför med hur de spelade mot Irland :p Sedan hade vi en lugn fredagskväll, jag rensade ogräs ute och David fortsatte att meka med hojarna. Det regnar och regnar så lusten att göra något är inte så stor. Vi har flera projekt i trädgården men vi vill gärna ha sol för att det ska kännas kul att ta tag i nått :p
Ingenting har tagit sig speciellt bra i trädgården men inne på altanen däremot så frodas gurkan och tomaterna har börjat komma fram och igår åt vi den första mogna fysalisen :)
Imorse vaknade vi till ännu en dag med regn, vi kände mest för att ligga kvar i sängen hela dagen. Till slut pallrade vi oss upp och slog på elementet ute på altanen och gjorde en pannkaksfrukost. Sen har vi mest latat oss och jag har målat lite :)
David har åkt iväg för att springa Indalsledenloppet, han springer sista sträcken på stafetten och sist han hörde nått så var hans lag på 7 plats av 50! Jag håller tummarna för att dom kommer på topp 3 :D
Tavlan måste torka innan jag kan fortsätta så jag tänkte gå och slumra lite så jag blir pigg tills ikväll då vi ska på räkfrossa med ett par vänner :)  
 
Hoppas ni har en fin lördag!
 
/Bella 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: